Terugbetalen en retournering
Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
Cd, dvd, Software die is geopend.
Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch gecrediteerd op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te laat of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@trabiss-int.com
Gepersonaliseerd of op maat gemaakt Producten en of Machines
Worden niet terugbetaald.
Uitverkoop artikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail opinfo@trabiss-int.com en stuur uw artikel naar: Kruisweg 19P, 1761AR, Anna Paulowna.
Retourzendingen
Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: Kruisweg 19P, 1761AR, Anna Paulowna.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost om uw geruilde product bij u te krijgen variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@trabiss-int.com voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.